Saknar sommaren + press

 
Idag är en såndär mellandag, antingen kan det bli sommar igen eller helt gå över till jul. Jag gillar inte det här mörka mellanläget, usch. Jag vill ut och resa till värmen och bara komma bort från allt plugg. Jag blev precis klar med hippologi uppgiften på ca 2500 ord... Imorrn väntar idrottsprov som ingen verkar kunna något till. Ja vi får se hur det går helt enkelt. Idag gjorde jag inget med Balsa. Hon fick vila, jag var bara där en snabbsväng för att mocka och fylla på vatten. Igår var hon superfin! Hon lyssnade på mig till 100% och var reglerbar och gjorde sitt bästa. Hon var bara så mjuk och fin :D Efter ridpasset övade vi inför lucia tåget. Ska se om jag kan hitta bilder, tror isabelle och Carl kanske har :)
 
Kram Sophia
Juli

Hej! Idag har jag varit sjuk och när jag var inne på datorn hittade jag din blogg. WOW! Så fin. Du och Balsa är väldigt fina och din design är väldigt trevlig. Kommer ihåg att jag sett er två på fjordhäst-sidan på facebook och jag blev glad över att hitta din blogg. Kul!

2014-12-03 @ 16:18:43
URL: http://beaochjag.blogg.se/
Anonym

Så roligt att
du är så intresserad a

2014-12-26 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir vår hemlis)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback